Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ověření programu s dobrodružnými a kooperativními prvky na základní škole v podmínkách školní TV
Frainšic, Michal ; Fialová, Ludmila (vedoucí práce) ; Bláha, Ladislav (oponent) ; Řepka, Emil (oponent)
Ověření programu s dobrodružnými a kooperativními prvky na základní škole v podmínkách školní TV Souhrn Práce se zabývá ověřováním inovativního pohybového programu s dobrodružnými a kooperativními prvky na základní škole. Cílem práce bylo sledování možných změn vlivem programu na sociální akceptaci dětí ve třídě, jejich sebepojetí a množství pohybových aktivit v jejich volném čas. Výzkum měl podobu kvaziexperimentu, konkrétně křížové klasifikace s opakovaným měřením. Experiment probíhal v 6.-8. třídách (N=154) v podmínkách školní tělesné výchovy. Celková doba výzkumu byla 6 měsíců, intervenční doba 3 měsíce, data byla získávána ve třech časových odstupech. Jako výzkumná metoda byl použit Dotazník sociální akceptace a dotazník Sebepojetí, kvalita života. Z výsledků vyplynuly dvě statisticky významné hodnoty, v praktické významnosti vysvětlující však malé množství výsledků. V subškále Vztah žáka ke spolužákům byla statistická významnost p=0,031, která vysvětlovala 3% výsledků a v oblasti Hodnocení spokojenosti s faktory ovlivňujícími sebepojetí byla statistická významnost p=0,002 vysvětlující 6,5% výsledků. U celkového skóre Dotazníku sociální akceptace byl objeven statisticky nevýznamný posun v experimentálních skupinách s významností p=0,065, který vysvětluje 22% výsledků. Intervenční program měl pozitivní...
Hodnocení posturální stability u jedinců provozujících úpolový a bezkontaktní sport
Kania, Richard ; Vomáčková, Helena (vedoucí práce) ; Satrapová, Lenka (oponent)
Název: Hodnocení posturální stability u jedinc provozujících úpolový a bezkontaktní sport Cíle: Cílem této práce je zjisti vliv kontaktu p i sportovní aktivit na posturální stabilitu jedince. Metody: Do tohoto quasi-experimentu bylo zám rn vybráno celkem 16 osob (n=16) ve v kovém rozmezí 22 až 35 let. Vybraní jedinci byli rozd leni do dvou skupin po osmi podle svého sportovního zam ení (úpoly, baseball). U obou skupin bylo provedeno m ení posturální stability pomocí po íta ové dynamické posturografie Smart EquiTest Systém od firmy Neurocom. Nam ená data byla následn zpracována programem Neurocom Balance Manager Software. Pro analýzu získaných dat byly použity následující statistické metody - párový t-test, Mann-Whitney v test a míra klinické významnosti (Cohenovo d). Výsledky: Z výsledk práce vyplývá, že úpoloví sportovci dosahují znateln vyššího pr m rného skóre p i testu Limits of Stability než baseballisti. Tato skute nost byla statisticky i klinicky prokázána. Baseballisti dosahovali vyššího pr m rného Equilibrium Score p i sensory organization testu, nicmén tato skute nost nebyla statisticky ani klinicky prokázána. Žádný významný rozdíl nebyl zaznamenán v dob motorické odpov di mezi ob ma skupinami. Klí ová slova: Neurocom Smart Equitest, dynamická posturografie, úpolové sporty, bojové sporty,...
Ověření programu s dobrodružnými a kooperativními prvky na základní škole v podmínkách školní TV
Frainšic, Michal ; Fialová, Ludmila (vedoucí práce) ; Bláha, Ladislav (oponent) ; Řepka, Emil (oponent)
Ověření programu s dobrodružnými a kooperativními prvky na základní škole v podmínkách školní TV Souhrn Práce se zabývá ověřováním inovativního pohybového programu s dobrodružnými a kooperativními prvky na základní škole. Cílem práce bylo sledování možných změn vlivem programu na sociální akceptaci dětí ve třídě, jejich sebepojetí a množství pohybových aktivit v jejich volném čas. Výzkum měl podobu kvaziexperimentu, konkrétně křížové klasifikace s opakovaným měřením. Experiment probíhal v 6.-8. třídách (N=154) v podmínkách školní tělesné výchovy. Celková doba výzkumu byla 6 měsíců, intervenční doba 3 měsíce, data byla získávána ve třech časových odstupech. Jako výzkumná metoda byl použit Dotazník sociální akceptace a dotazník Sebepojetí, kvalita života. Z výsledků vyplynuly dvě statisticky významné hodnoty, v praktické významnosti vysvětlující však malé množství výsledků. V subškále Vztah žáka ke spolužákům byla statistická významnost p=0,031, která vysvětlovala 3% výsledků a v oblasti Hodnocení spokojenosti s faktory ovlivňujícími sebepojetí byla statistická významnost p=0,002 vysvětlující 6,5% výsledků. U celkového skóre Dotazníku sociální akceptace byl objeven statisticky nevýznamný posun v experimentálních skupinách s významností p=0,065, který vysvětluje 22% výsledků. Intervenční program měl pozitivní...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.